Deletedmom_49 bizim de gündüz ateşi olmamıştı gece uykusunda ateşi çıkmıştı ara ara kontrol ediyordum uykusunda 1 saat sonra kontrol ettiğimde 39 dereceydi calpol dolven ıslak havlu ile düşürdüm bir daha yükselmedi aşıdan hemen sonra ilaç vermek gerekiyor ben de genelde hiç bir aşıda ateşi çıkmıyordu diye vermedim çıkarsa veririm diye ama bu kadar yükselceğini düşünemedim o yüzden aşıdan hemen sonra ateş düşürücü içirmekte fayda var bence