Kızlar oğlum 9 aylık 4 aydır ateş grip gibi rahatsızlıklar yaşıyordu almanyadayım kaç kere dotkora gittk ama düzgün bakmadılar. En son dayanamadım sivasa gittm ve orda baktırdım kanı güzel çıkmadı. Tekrar Almanya’ya döndüm 40 derece ateşle acile geldik kanda yüksek enfeksiyon çıktı yatış verdiler sonrasında beyaz kan hücresi çok düşük olduğunu söylediler ikili antibiyotik tedavisi başladılar 3 gün sonra oğlum alerji oldu tedaviyi kesip şurupla devam ediyorlar. Oğlumdan kemik iliği sıvısı alıp bakmak istiyorlar ama bağışıklık çok düşük olduğu içinde tehlikeli olabililir diyorlar 😞 1 hafta olacak hastanedeyiz artık çok sıkıldık süreç yavaş ilerliyor pazartesi kan alıp bakcaklar tekrar enfeksiyon için 😩 bu durumu yaşayan var mı bağışıklık nasıl güclenir hastalık tedavisi uzun mu içim daralıyor artık 😭