Iyi aksamlar kizlar 40 +4 de normal dogum yaptim 3 ayin sonunda hasta oldum 4 gun surdu ilk defa bu kadar az surdu 15 gun sonra bidaha oldum.yine kisa surdu az one yine lekelenme oldugunu gordum sanirim yine olcam. Ilk bir yil duzensizlikler normal diye bildigim icin umursamadim ama 3. Kez olunca merak ettim bu da normal mi