Kizlar oglumu 8 aylik kontrolune goturdugumde oyle dokuntusu falan yoktu asiri kani dusuk cikti kan ilacina basladik once 10 damla sonra 8 sonra 5 damla seklinde ilerle dedi dr neyse kullanmaya basladik 1 hafta kadar sonra cocugun yuzu boynu vurdu disari tavugun derisi gbi kabardi kizardi alerji yapabilcek seyleri kestim vermiyorum dr.a gittik kortizonlu krem verdi mustelanin kremini de aldim yok fayda vermiyo az once aklima geldi acaba ilac mi yan etki yapti ki diye boyle bisey yasayan oldu mu ki damlalar mi fazla geldi de cocugun derisi disari vurdu anlamadim gitti