Merhaba güzel anneler. Bilgi sahibi araştırmış soruşturmuş birileri varsa bana tavsiyelerinizi merak ediyorum. Kızım 3,5 yaşında bizimle aynı odada kendi yatağında yatıyor. Aslında 3 yaşında odasını ayırmak istiyordum ama diğer odalar kisin biraz soğuk olduğundan ayırmak istemedim. Bir de agustos ayında bir bebeğimiz daha oldu ve odasını ayırırsak onu dışladıgımızı düşünür diye ayıramadım açıkçası. Diğer yandan gözümün önünde olmasından ben de mutluyum. Başka odada olursa kendimi huzursuz hissedeceğim gibi geliyor. Öte yandan bireysellesmesini desteklemek adına odasını ayırmak da çok önemli biliyorum. Şunu da belirteyim bireysellikte hiç sorunumuz yok ve çok sosyal girişken bir çocuk. Bana bağımlı değil. Tabi biliyorum bu ayrılmanın gerçekleşmesi gerek eninde sonunda ve belki de geciktim bile. Siz ne tavsiye edersiniz? Kararımı netlestirmeme bir katkınız olur belki.