Ege27 defne211021 benden mi istediniz acaba. İstanbulda yaşıyorum fotoğraf atarım tabi yarın çekip şuan puset annemde tekerlek arabada
Ege27 defne211021 evim de yerim yok malesef sıfır arabamı meden satayım yoksa düşün internetten atıyım şimdi görürseniz fikir kalsın sizdedd
Ege27 defne211021 https://www.hizliresim.com/h796cui https://www.hizliresim.com/nx65rzk https://www.hizliresim.com/q8a5att
1ana_2evlat Ege27 Canim buranin ozel mesaj yeri var oradan yazayim sana bana adresini vs at dilersen bende sana iban atayim ücreti yatirman için
Asem19 DefneMeva0411 canyon bebek arabası var toplasak 3 ay anca kullandık. Pandemi bebeğimin prematüre doğması falan derken kullanamadık tertemiz