Morfrenk Banu43 evde duruyor kızımın ilk dokunduğu yaprağı, ilk ağız mendilini, göbek bağını falan hepsini bir kutuya koydum
DefneMeva0411 Kızımın dolabında pamuğa sardım saklıyorum ☺️ Büyüyünce gösterip ona anlatmayı düşünüyorum ☺️
Yazannesi1 Banu43 benim göbek bağım bile geçen yıla kadar duruyordu çekmecede 😂🤷🏻♀️ Bebeğimin ki de duruyor şu an bir kutuda 😊
Deletedmom99886 Banu43 Hala saklıyorum ☺️ İlk doğduğunda giydiği kıyafetlerini de hiç yıkamadım, onların yanına koydum bir çantanın içinde ☺️
Haidi Banu43 Duruyor ikiside 😍 anı kutuları var ilk saçları tırnakları göbek bağları ilk giydikleri tulum vs 30 yaşına geldiklerinde hediye edeceğim kendilerine 🥰