Selamlar benim adetime daha 10 gün var 1,5 yıldır spiralim var ama hamilelik belirtileri var gibi hissediyorum. İlk hamileliğimde aşırı bel ağrım olmuştu o şekilde anlamıştım hamileliğimi şu an yine bel ağırsı göğüs hassasiyeti hafif sabah bulantıları oluyor belki de psikolojik bilmiyorum 🙈 spirali olup hamile kalanlar erken belirtilerini yazabilir mi? Bebeğe zarar verdi mi spiral hamilelikte ?