3 ocakta sezeryan oldum hala tuvalete çıkamadım ve gerçekten dikiş yerlerime baskı yaptığını hissediyorum. Doktor küçük bir lavman verdi evde yapmam için ama gerçekten çok faydası olmadı hatta hiç olmadı. Ne yapabilirim hanımlar Kays’ı yedim kompostosunu tükettim su içiyorum gelip gidip faydası yok. Akıl verin bana ne yapmam lazım