Bebeğm 4.5 aylık
emzirirken koluma aldığmda aşırı sıcaklık geliyo koluma ateşi var diyorum alından ve kulaktan ölçünce max 37.2 falan ama şakakları ölçtümde 38 falan cıkıyo ve kafasının arkası çok sıcak neden böyle yaa calpol versemmi vermessem mi hep ikilemde kalıyorum.bide elleri sıcak oluyor çok
10 gün önce sünnet oldu ama bunla ilgisi oldğnu sanmıyorum çünkü arada böyle oluyo yani