ikikoalaanasi Ebeveynlere ne eğitimi veriliyor.Merak ettiğim için soruyorum.🙃Ayrıca 4.ay itibari ile verilebiliyor.Bu eğitim kapsamında onu terk etmiyorum yada strese sokmuyorum.Tüm ihtiyaçlarını karşılayıp uyuyana kadar ellerini tutuyorum,öpüyorum ve beni göreceği şekilde yanında oturuyorum.Bence kötülüğü sallayarak yada başka türlü yapıyoruz.Biz olmadan uyuyamıyorlar,sürekli uykuları bölünüyor ve bu sebeple yeteri kadar uykudan ihtiyaçlarını alamıyorlar.Hem bebek için hemde anne için rahatlık.Iyandığı zaman gülüyor,oyun oynuyoruz ve daha mutlu uyanıyor.Bebeğimiz ile olan bağın sallanmaktan daha fazla olduğuna inanıyorum.Ona öğretebiliyorsam,ilgileniyorsam,sevgimi gösterebiliyorsam bunlar zaten yeterli diye düşünüyorum.Bende saygı duyuyorum 🙏🏻