Merhaba güzel anneler. Bebeğimin göbek bağı tam haftasında yani 31 ocak cuma günü düştü. Ne bir şişlik, ne bir iltihap, ne de bir kızarıklık olmadı. Bu sabah kanadığını gördüm. Kanamış ama kurumuş. Aşağıya fotoğrafını ekleyeceğim. Böyle bir şey başına gelen var mı? Bu normal mi? Salı günü kontrolümüz var ama ben endişelendim ve sizlere sormak istedim. Herhangi bir sıkıntı yapmıyor sanırım. Huysuzlanmıyor bebeğim. Sadece dün gece saatte 1 uyandı ama bu kanama sabah oldu sanırım çünkü gece hiç fark etmedim. Ama bugün gayet iyi uyuyor ve emiyor. Bir sıkıntı yaratsaydı sakin durmazdı değil mi?
