aliyse063 Kızlar a101e gelen bebem natural bezi hiç kullanan oldumu fiyatı uygun almayı düşünüyorum ama eğer güzelse stok yapcam genel olarak pişik sorunumuz olmuyo bez degiksikliklerinde yada onerebilceginiz güzel uygun bez markaso varmi
CeylininAnnesii aliyse063 ben değil de bi arkadaşım kullanıyor geçen baktım beze öyle çok kalın değil orta kalınlıkta esnek bantları iyi çok memnun kendisi
Naz07 aliyse063 Merhaba a101 uygulamasından molfix aldım 100 tanesi 120 lira 4 numara.Bebem natural de güzel diye yorumlar var.