Merhaba arkadaşlar bebeğim 11 günlük sürekli sıksık emmek istiyor 1 memeyi yarım saat emiyor dr da bırak emsin diyor. Ama o kadar çok emdiği için kusuyor tabi. Önereceğiniz bir yöntem var mı? Birde uykuya çok zor dalıyor burnu da sürekli tıkalı gibi temizliyoruz yine oluyor dr onuda çok memesine bağlıyor. Tecbürübeleriniz var mı bu konuda?