Kızlar 2 aylık olmak üzereyiz. Geceleri az çok gazı olmadıkça 3 saate kadar kesintisiz uyuyor. Ama gündüzleri doktorlar 3-4 uyku yapması normal diyorlar benim oğlum gündüz günün çoğunu uyuyarak geçiriyor uyandığında da gazı oluyor çoğunlukla ağlıyor. Uyku düzeni henüz oluşturmuyorum. 4. Ayı bekliyorum ne zaman uyumak uyanmak isterse destekliyorum ama gündüzleri çok uyuyor sanki sizce?