saribaykus o kan pihtisi değil malesef,gecmis olsun sifalar dilerim. Ancak bobrek tasi ile gebeligini sorunsuz geciren yakinlarim da var,kurtaj hic onerilmeyen. Bir doktor ile kalmasaydiniz diyecegim ama olan olmus artik. Eger yillardir cocugunuz olmuyor olsa idi sinlamdirma karari alir miydiniz? Bence cevabiniz bunu düşündürecektir. Artik diyecek birsey yok malesef