Bussraozknn 3 gündür zaten hastaymış eşiniz keşke test beklemeden dikkat etseydiniz. Ben pozitif çıktığımda bebeğime de geçti, öksürük vardı balgam atamiyordu antibiyotik kullandık ciğerleri inmedi şükür. Doktor bebeklerin çok azında ağır seyreder kesik kesik nefes alma, hızla göğsün inip kalkması vs olursa mutlaka getir demişti. Belirti varsa bi doktora gösterin, gerek duyarsa test ister zaten sadece ağızdan alıyorlar bebekler için ama göğsünü dinler ve sıkıntı yoksa istemez büyük ihtimal. Burnunu açık tutun sümük varsa balgam olmasın. Geçmiş olsun .