Glrsmsk Arkadaşlar merhaba bebeğim 2ay 5günlük.Kasık fıtığı var doktor ameliyat olması lazım.Bnmle aynı durumu yaşayan var mı?korkulacak bişey mi süreç nasıl ilerliyo lütfen🙏🙏🙏