Serzeyy Emzey yani bildiğim kadarıyla daha erken çıkıyor. Ben test verdiğimde 24 saat sonrasında falan çıkar sonuc dediler aksam 11 givi falan verdim sabah 7 8 civarı pozitif olduğumu öğrendim.
Emzey MelekSubasi bende böyle düşünüyorum ama aradım 3 güne de çıkabilir diyor. Kimseden duymadım ben test sonucu 3 güne çıkan
Emzey Bende öyle biliyorum ama benim test sonucum halen çıkmadı bazıları da negatif sonuçlar sisteme düşmüyor dediler acaba öyle bir şey mi
Emzey -erCansu- benimle aynı gün aynı hastanede test veren var onun pozitif yaklaşık 10 saat sonra çıktı ama benim çıkmadı
-erCansu- Emzey babam kardeşim bi hafta önce görmcem falan test verdi negatif pozitif karışıklar hepsınınki farklı zamanda çıktı baya uzun sürdü bide bilmiyorum ki canım yogunluk var demişker