Hlyvk Bebegimin karni cok sis ne yaptiysam cikmiyor gaz kaka 3 gunde bir yapiyo en son dun yapti cevremdekiler zeytin yagi icir yada anusunu zeytin yagi ile uyar diyolar sizce ne yapmaliyim
Kadifemsii Hlyvk gaz için masajlar var duş etkili . Kaka için zeytinyağı cidden ile yarıyor ben çok zorda kalınca bi çay kaşığı içirirdim onun haricinde biogaia damla var doktor önerisi ile aldım çok memnun kaldım
yenianneadayi2208 Hlyvk Aynı sorunu bende yaşıyorum. Doktor 4 6 aylık olana kadar çekeceksin dedi. Damla işe yaramıyor dedi ve önermedi. Ben yağ ile uyarıyorum , içirmiyorum. Harici masaj yapıyorum bir nebze olsun işe yarıyor. Ayrıca duş ve altını açıp bekletmekte fayda sağlıyor.
tugbao Hlyvk zeytinyagiyla makatina masaj yaparsaniz hem gazini cikarir hem belki kakasini yapabilir. ben de yapiyorum cok zorlanirsa.
Hlyvk yenianneadayi2208 hepsini yaptim ama nafile napicagiminsasirdim bubkadar degildi azalmisti acaba usuttukmu diye dusunuyorun kusmasi artti gazi artti
yenianneadayi2208 Hlyvk kaç aylık peki ? 4 6 aya kadar gaz sorunu kaçınılmazmış.Gelişiminde ve kilo alımında sorun yoksa kusmasında da problem yokmuş. Bir de bebekler güven problemi yaşadıklarından da ağlama krizlerine girebiliyorlarmış.Herşeyin geçici bir süreç olduğunu düşünün ve stres yapmayın. aynı şeyleri yaşıyoruz…Hele akşam olunca benim oğlum coşuyor hepten 🤕
Hlyvk yenianneadayi2208 usittugibdede cokbkusarmi onceden bu kadar degildi ve gaziniz gecmisti sindi cok gazli
yenianneadayi2208 Hlyvk Bizimde önceden bu kadar gazımız yoktu , şu anda oğlum aşırı gazlı.ne kadar çıkarırsa çıkarsın yine karnı semsert ve ağlayıp duruyor.Üşütüyor da olabilir halbuki ev sıcak baya.Ama bebek olduğundan hemen üşüyor demek ki 🤕
yenianneadayi2208 Hlyvk evet kusması da var.Bazen sütü kusuyor ,bazen de süt kesiği gibi…Ama doktor normal dedi , kilo alımı ve gelişiminde sıkıntı yok ise. İlk etapta metsil kullandık şimdi de sab simple diye bir damla kullanıyoruz