Tgbaeymn Buzluyla sakladığınız sütlerinizi nasıl ısıtıp veriyorsunuz? Dolaba koymaya başladım fakat sonra nasıl ısıtıp vericem hiç bir fikrim yok 🤷♀️
Deletedmom113 Tgbaeymn sicak ama tam kaynamis olmasin biberona koy sicak.suyun icine koy isimsin biberonun agzini acik.birakin gaz olusmasin diye
Hohomoromu Tgbaeymn buzluktan çıkar kendi kendine erimesini bekle daha sonra sıcak bi kabın içine sütü koydugun biberonu kabın içine koy ısınsın süt bu şekilde
Minikbereninannesi Tgbaeymn ben de şöyle yapıyorum çünkü you Tube dan izledim. Buzluktsn çıkarıyorum sıcağa yakın suyun içine poşetiyle koyuyorum ısınınca biberona koyuyorum. Eğer ki poşetten direkt biberona dökersem soğuk soğuk sütün yağlı kısmı poşette kalır.
MUGUL Tgbaeymn süt sağdığım dönemde buzluktan geceden alıp dolap kısmında çözdürüyordum.ertesi sabah sütü poşeti ile biraz sıcak suda bekletip (kaynar değil) biberona aktarıp kullanıyordum. Direk buzluktan alıp çözdürmesi zaman alıyordu
Sevnurr Minikbereninannesi Dondurulan sütü sıcak ılık fark etmez o şekilde çözdürürseniz içindeki proteinleri yok edersiniz. Soğuk suda erimeli yada kendi kendine
Minikbereninannesi Sevnurr ben nasıl yapabilirim diye araştırdım ve izlediğimde böyle idi. İnternete yazdım yine az önce yine öyle yazıyor. Proteinin yok olduğunu nereden öğrendiniz?
TazeAnneL Tgbaeymn buzluy derken?? ben aksamdan buzluktan cikarip buzdolabinin normal kismina koyuyorum. Sabaha cozuluyor. Biberon isiticisinda ya da cezvedeki sicak suyun icine koyup isitiyorum
Tgbaeymn TazeAnneL yanlış yazmışım takılacak bir durum değil. Teşekkür ederim söylediklerinizi uygulucam 🤗
Sevnurr Minikbereninannesi Yeni doğan hemşiresiyim ve biz hastanede de protein kaybı olmasn diye bu şekilde eritiyoruz. Siz bilrisiniz hangisini uygulsmak isterseniz tercih sizin
Minikbereninannesi Sevnurr teşekkür ederim bilgi için🙏Birşey öğrendim sayenizde. Ben de dediğiniz gibi uygularım 🌹