Benim de 3 aylık kızım var, yan tutarak şırıngayla basıyorum, diğer yana çevirip diğer burun deliğine basıyorum. sonra yüzü yere bakacak şekilde sırtına vuruyorum. Burun aspiratörü ile de burnundaki küçük kalanları çekiyorum. Şimdiye kadar 10 defa yapmışımdır, bebeği çok rahatlatıyor… yalnız 2 kişi yapmakta fayda var, tek kişi yapamıyorum :)