merve5561 Merhaba kızlar kızım 3 yaş 4 aylık kesinlikle hiçbir şey yemiyor oldum olası böyleydi hep iştahsızdı uzun zamandır 12.5 kiloydu bu ay uğraşıp 13.2 yapmıştım korona olduk iştahı tamamen gitti yine 12.5 kiloya düştü ben artık kilodan da geçtim ama ciddi anlamda bir lokma yemiyor sabah yediyi çeyrek tost o da küçük iki dilim ekmekten yapıyorum zaten öğlen yarım kase çorba akşam ya az bişey makarna ya da 2 köfte bununla uyuyor düşünün ne yapacağımı şaşırdım artık bizim gibi olan var mı ne olur dertleşmeye ihtiyacım var
TCA merve5561 benimde oğlum 2 yasında hep istahsızdı hiç yemiyordu memeden kes dediler kestim gene aynı hiç yemiyor bu sefer memeden kestim diye üzülüyorum. iştah surupları işe yaramıyor kafayı yiyeceğim artık
Sinemikra merve5561 evet benn aynı 3 yas 5 aylık sınır krizi gecırıyorum her sofrada yok yemiyor. Kahvaltı hazırlıyorum peynır o bu yemez menemen fln olursa canı isterse ekmek batırır verırım onu da çiğne yut çay iç çiğne yut dıye habıre tekrarlarım her lokmasında oyle 🤷♀️
ElaZeyAras DemirAlaz eczanelerde var mıdır.benimde kızım iştahsız bir çocuk 3 yaşında hala 12 kilo su
TCA merve5561 normaldi hep ama simdi memeden kestik kilo verecek diye korkuyorum yani doktkra göre normal bize göre zayıf
merve5561 TCA benim kızım kadar zayıf değildir heralde 2 yaşında 9.5 kiloydu şimdi 12.5 kilo yani 13.2 ydi ama kilo verdi
merve5561 Sinemikra kilosu nasıl canım şimdi birde kardeşi oldu hep gitti iştahı kıskançlıktan kardeşini kucağıma bile almıyorum doğru dürüst kıskanmasın diye
Yensar merve5561 canım oğlum 32 aylık 13.300 yemiyor hep iştahsızdı sürekli ye hadi demekten bende çocukta bıktık artık yemiyor yemiyor her sofrada ses yükselmesi yaşıyorum ki gün içinde çok mutluyuz beraber geçmiyor yalnız değilsin sabahları karadut denedim keçiboynuzu denedim pek fark olmuyor küçükken möllers denedim ocean denedim farketmiyor yani üzme kendini sana diyorum bende üzüyorum ama yapacak birşey yok İnan 😟
merve5561 Yensar aynen biz de öyle yemek vakti gelsin istemiyorum kızmak da istemiyorum bu sefer ağlıyor hiç yemiyor ama sabrım artık tükeniyor
zeynepmommm merve5561 ay benim oğlumda aynı şekil 2 nisan da 4 yaşına girecek 13 kilo yok bile boyuda çok yok dr böyle giderse endokrine yollucam dedi çok iştahsız
merve5561 zeynepmommm bizimkinin boyuna iyi dedi dr 98 cm ama bana göre boyu da kısa sanki bilemiyorum bizim dr normal deyip duruyor kilosu %20 lerde diyor ama bence daha düşük persentilde bir lokma yemiyor çıldııryorum
Sinemikra merve5561 aynı benimde 3 aylık bebegım var onu da kıskanıyor çok zor bir sureç. Kilosu 13,5 kızımın
Hulyaaa merve5561 bizimde öyle 3 yaş 1 aylık ağzına lokma koymuyor yedirine kdar anam ağlıyor bazen sinirden agliyorm bu sefer de anne niye ağlıyorsun diye gelip sarılıyor. Çocuğun istahsizlgi yüzünden eşimle bile sürekli tarsiyoruz cnki çocukla çocuk olup aşırı yükseliyor çocuğa. Bizim boy 1.10 kilo 17 ama yemiyo yok inan kan ter içinde kala kala yediyorm. 2.5 aylik bide kızım War ins bu abisi gibi olmaz diye dua ediyorum
zeynepmommm merve5561 bnmki ’nın boyu 97 cm falan bariz belli bizim de hemşiremz normal normal diyordu böbreğinde rahatsız nefrodaki dr söyledi hem kısa hem zayıf diye 2 yaşına kadar gayet normaldi hatta o zamna kadar hep yaşıtlarının önündeydi ama aniden durdu hem kilosu hem boyu
merve5561 Hulyaaa kilosu çok iyi 17 kilo olsa ben hiç ellemem ona valla ben 14 kiloya bile razıyım geçen hafta 13.2 kilo oldu göbek atacaktım korona olduk 12.5 kiloya geri düştü
Yensar Hulyaaa çocuğunuz boyu da kilosu da maşallahı var bence salım biraz çocuğu yani belki rahatlayınca yer yani
75kinalikuzu Hulyaaa 3 yaşa 17 kilo az değil maaşallah iyi bence zorlandığınız için yemiyor biraz kendi haline bırakın acıkınca illaki yiyecektir
2cocukannesikizimveoglum Kilosu az evet,fakat bacim yemeyen cocuk yemiyor yapacak birsey yoktur,istah surupu kullaniyorum bende 19aylik bu ay zar zor kilo aldi
Yensar merve5561 aynen valla çok zor düşmanıma vermesin birine beddua edeceksek yemeyen bebe demek lazım yani o kadar zor bence