aliannesi biz de besafe kullanıyoruz, kemerli olanından. gayet memnunum yüksekliği rahatlığı.. evet biraz pahalı, baya bi indirim kovalamıştım şubat indirimlerinde almıştım
Deletedmom381 Destina benim yakın arkadasım kullanıyor baya memnun bi sorun yaşamamış o konuda , güle güle kullanın kazasız belasız insaAllah