Senemn nerde yıkıyorsunuz peki. ben size kendi sürecimi anlatayım. ayları aynı çünkü. 40 ı içinde akşam 8den sonra sebepsiz yere bağırır ağlardı. kolik belirtiler vardı yani. uyutmak için pilates topunun üstünde zıplauarak uyutuyordum. çok kısa sürdü bu durum zaten düzeldi. bebek spalarına götürdüm oğlumu orda suda hem yüzdü hem de bana masaj öğrettiler. ben de banyoya ısıtıcı koydum sıcak suyu açıp buhar yaptım normal küvetinde yıkadım en son kucağıma alıp sadece sırtından su döktüm. sonra çamaşır makinesinin üzerine alt açma ünitesini koydum. ısıtıcı da açık ya banyo kolay ısınıyor. orda öğrendiğim şekilde masaj yaptım çok rahatladı. çok ağlıyorsa ten temasını arttırın emzirirken memeye mutlaka dokunsun konuşun bak meme mamalar çok cici hepsi senin annecim gibi. banyoda da ten tene olmanız iyi olabilir. biraz da sabır işi. probiyotiği kullanın faydasını göreceksiniz.