Ikra-5106 Kızlar bebeğim 1,5 yaşında ve saçları çok kıvırcık açık bıraktığım zaman sanki aylardır saçını taramıyormuşum gibi düzleştirvikeceğim bi yöntem varsa yardımcı olur musunuz
Momyboygirl Ikra-5106 ne düzleştirmesi canım olur mu öyle şey kıvırcık ne kadar güzel ben saç yağı kullanıyorum daha toparlı duruyor
Aysun_Umay3705 Ikra-5106 bnm kendi saçlarım kıvırcık eşim çok istyodu kızım da kıvırcık olsun die (tabi biraz bnde istiyodum) ama düz gbi duruyo daha çok kısa saçı belki kestrdikten snra kıvırcıklaşır dio eşim 🥰😁
BalYanaklarinAnnesi Ikra-5106 canım benım kızımın ve oğlumunda saçları kıvırcık ben kızıma hamıleyken saçım arap saçı gıbı dolaşıyordu şuan kızmında aynı şekılde sabah akşam saçını hafif ıslatıp tarıyorum saç spreyleri var çocuklar için ondanda kullanabılırsın
Haidi Ikra-5106 Benim kızımda kıvırcık bayılıyorum ben saçlarına Dalin kolay tarama spreyi ile tarayın 🌺
Ikra-5106 Aysun_Umay3705 aksine eşiminde benimde saçlarım düz hep benim saçlarıma benzesin istedik ama o gitti kaynanamla görümcemin saçınıj aynısı oldu
Aysun_Umay3705 Ikra-5106 ayy valla ben kendi kıvırcık saçlarımı çok seviyorum eşim de öyle tabi bakımını yaptıktan sonra kıvırcık saç düzden daha çok hoşuma gidiyor bizim sülaledeki tek kıvırcık bendim yeğenim de bana çekti mesela çok güzel tokalar alıyorum ona yakışıo seviyo o da
Ikra-5106 Haidi yapyorum tabiki ama ben hayatım boyunca kıvırcık saçı sevmemişimdir nedense o yüzden çok karışık görünüyor gözüme
Momyboygirl Ikra-5106 benim kızımla aynı canım valla 😂😂 dediğimi yap banyosunu yaptırdıktan sonra saç yağı sür öyle tara ve güzel şekil alıyor Porsuk diyorum ben kızıma 😅 öyle durmuyor
Ikra-5106 Dedimolabilir sorun tarama değil anlatamadım galiba düzleşme gibi ihtimal var mı die sordum bende biliyorum tarama spreyini
Dedimolabilir Ikra-5106 taramakta zorlaniyorsun diye soyledim . Ileri yaslarda duzeliyor evet kiz kardesimde boyleydi 14 yasinda suan 5 6 yaslara dogru kendince normale donuyor .