Momyboygirl önce sütü kaynak bı 30 35 dakika kaynasın sonra soğumaya birak parmağını soktuğunda 6 ya kadar satabilecek şekilde çok sogumasin biraz bı kaba al içine yoğurt koy iyice yedir onu hiç poturcuk kalmasın sonra kalan sütü neyse mayalayacaksan ona boşalt bu karışmış içine dok iyice karistir sonra sarıp sıcak kalabileceği bir yere koy
Ben sonrası için fırını biraz ısıtıp içine koyuyorum kavanoza yapıyorum ben ağzı açık şeklide orda bırakıyorum gece 12 gibi yapıyorum sabah kalkınca dolaba alıyorum