Anneler afedersiniz bende hemeroid var. Şu aralar kabızlık oluştu ve uzun süredir devam ediyor. İki gün bir kayısı suyu içeyim dedim bana etki etmedi ama bebeğim ishal oldu. Bırakmak zorunda kaldım. Bebeğim 51 günlük.
Bebeğimiz ishal etmeden kabızlığımı geçirecek önerisi olan var mı?