Merhabalar, 4 ay önce sezaryen ile doğum yaptım.İlk hamile olduğumu öğrendiğim zaman 3 4 gün idrarımda yanma ve kan olmuştu. 2 gündür o durum yine oldu hala devam ediyor basta adet oldun sandım ama idrardan sonra geliyor sadece zaten Doktor kontrolüne 2 ay önce gittim uzun süre adet olmazsın öyle gözüküyor demişti… Acaba hamile miyim?? Çok korkuyorum şuan kızıma zor bakıyorum zaten hamile olmak istemiyorum. Başına gelen var mı ??