Yaklaşık 4 aylığız. Hala kusmalarımız devam ediyo en başından beri beni çok yoran bir meseledir. Allah başka dert vermesin tabiyki bu küçücük bir şey ama gece kusunca acaba değiştirsem mi o ıslaklık onu üşütür mü uykusu bölünür mü, misafirliğe giderken tonla kıyafet taşımak , evin her yerinde kusma izi olması bunlar da insanı biraz da olsa yoruyor malesef. Reflü mu acaba diyoruz fakat kilo alımı ve her şeyi normal bir bebek, doktor da reflüden hiç şüphelenmiyor geçecek diyor sadece normal diyor… Normal olması tabiyki çok güzel Allah hastalık vermesin kuzuma ama bununla nasıl baş edebilirim, aranızda yaşayan var mı ?
Sola yatırın diyorlar yapıyorum, reflü yatağında asla durmuyor artık çok hareketli sürekli aşağı kayıyor, hafif yükseklik yapıp yastık koyuyorum bazen basının ve omuz kısmının altına , emzirince gündüzler mutlaka gazını çıkarıyorum, gece pek gazını çıkaramıyoruz çünkü uyku bölünmesi oluyor bu sefer. Başka neler yapabilirim ?