Fatosmat merhaba meme reddi kısmı çok zor ama memenin ucuna damlatabilirsin damlayı.emdikten sonra da olur. Laktoz intoleransinda sütteki şekeri sindirecek enzim üretilmiyor, relaktaz ile o madde veriliyor . Yeni emdiğinde verdiğin sürece sorun yokonce sonra olabilir.(eğer her emzirme öncesi buzdolabından almaya gücün varsa laktaizm kullan daha etkili direk saf hali. Relaktaz üretilmiş halı. Ama damlattimtan hemen sonra hiç vakit kaybetmeden dolaba koyman gerekiyor çok zor oluyor. Kimi bebek 6 kimi 8 kimi 12.ayda geçiyor laktoz intoleransi.