BirAlparslanAnnesi Yigitannesii yapılan yemeği ertesi güne yedirmeseniz daha iyi ama yedirme durumunuzda varsa ısıtmamalısınız oda ısısında bekletin
HonKiPonKiDoNiNo Buzdolabinda muhafaza ettiyseniz tabiki verebilirsiniz , birde ne kadarlik bebeginiz ? Ben 3 - 4 ay oncesine kadar corbalarini tek porsiyonluk gunluk yapiyordum.
Yigitannesii Deletedmom8453 yoğurt ve yumurta olduğu için tekrar isitilirsa bakteri üretir mi yada yoğurdu kesilir mi emin olamadim
BirAlparslanAnnesi Premsesannesi355 içinde yumurta ve yoğurt var… bidaha ısıtılmaz çünki bakteri üretiyor zaten gıda zehirlenmesine yol açabilir
alimmiseni Yigitannesii bazen fazla yapıyorum ertesi güne kalıyor. Öğlen buzdolabından çıkartıyorum oda ısısına gelmesi için 3-4 saat sonra hafif sıcak olacak şekilde ısıtıyorum çok değil