ebruuss linç edecekler gelmesin 😂 ya belki güzel bişey bu bilmiyorum ama çevrenin çocuk nerde demesinden bıktım 19 aylık bi oğlum var onda da hiç büyümemişti karnım birtane bile yırtığım yok karnımda sezeryan oldum şimdi 3 aylık hamileyim karnım dümdüz önemli olan bebeğimin sağlıklı olması ama etraftan da sözlerinden de bıktım bebek gelişmiyor falan 😬😬 ama varya bi görseniz zaten bende hiç göbek yok çok zayıfım ikinci daha erken çıkar karın dediler bunda da tık yok :)))
BirAlparslanAnnesi ebruuss üstelik ilk gebeliğinizde değilmiş yani tecrübesiz de değilsiniz bebeğin gelişmesinin karnınızın büyüklüğü ile alakası olmadığını bilmeniz lazım ona görede milleti takmazsınz..
Sevvaldal ebruuss haha gercekten tam linc edilmeliksiniz🙈 ben de hamile olmamama ragmen hamile misin denilmesinden biktim🙈🤣 ne yapsam da erimiyor🤣 saka bir yana, ic karniniz genistir yuksek ihtimal😇 takilmayin cevreyi, saglicakla alin kucaginiza insallah🙏🥰🌸
dnzcyc Hamileyken benim de öyleydi. 6 aylık hamileyken bile belli olmuyordu bebek olduğu. Son ayımda nst bağlayan hemşire karnın çok küçük deyip duruyordu. Ama iyi yönü çatlak olmadı ve ağırlaşmadım. Doğumdan çıktım hiç karnım direk indi öyle göbek kalmadı.
Gulefsan ebruuss çok dert ediyorsanız yastık koyun 12 haftalik bebenin nesi götten göbekten belli olacak Benjamin Button mu bu 😅
Edaacvk ebruuss benim 30 haftadan sonra belli olmustu hamile olduğum ağlardım niye karnım yok diye😂😂 50 gün oldu doğuralı dümdüz oldum keske azcık kalsaydı diyorum
Katy ebruuss valla olsada olmasada her türlü laf oluyor insanlarda. Benımde iç karnım çok küçüktür. Gören ikiz,üçüz sanırdı o derece büyük olurdu. Kiloda göbekte gidiyor kalmıyor hiç bişey bosverin insanları
Tortilla ebruuss bacım sankı 7 aylık hamılesınde karnın yok demısler sandım😅 3 ayda ne karın olcak kı. Benm 27 den sonra cıkmıstı karnım.
sarmaliklahana ebruuss kız benım karnım 6. Aydan sonra cıkmıştı 8.aya kadar yüz üstü yatıyordum öyle rahat ediyordum ilk hamileliğimdi hemde. Karnımda da çatlak yoktu. Dogum sonrası ebe karnıma parmakları ile bastırın asagı dogru cekti plasenta ve kanlar cıksın diye o zamana catlakmoldu 3-4 tane parmak izi belli 🤦 normal dogum yaptım.
DenizSerap İlk çocuk: 6. Ayda hamile olduğumu anlamışlardı 👀 hiç çatlağım yok şükür. Hindistan cevizi yağı forever ❤️