Rizeli53
ben açık safra kesesi ameliyatı oldum kesem çatlayacak derecede taş doluymuş, öncesinde yağlı ağır be yersem gaz yapardı karnımda da bir şişlik tabii benim safra yollarım da çamurda olmuştu sadece kesemde yoktu. Safra yollarına kadar çıkınca bagırsaklarımda etkilendi. Hep bir şişlik ve gaz hali sindirim problemi yaşıyordum öncesinde.