BabyYoda Dün gece ishal yüzünden acillik olduk. Kaka tahlili verdik bağırsak enfeksiyonu olmuş oğlum. Kızlar aşırı salgın varmış dikkat edin. Hastane domuz gribi ve bağırsak enfeksiyonu vakası dolu
Ssssraa Çok geçmiş olsun abim de hastanede yatıyor 3 gündür, kardeşlerim ve annemde hasta. Kimi duysam hasta. Annem şehir hastanesine gitmişti ve resmen tüm başkent acildeydi dedi önlerinde 100 küsür kişi varmıştı.