19 aylık oldu oğlum
anne baba deda enene kendi ismini çok net soyluyor. cizgifilmdeki karakter ismi ilk aylar önce tekrar etmisti , yeğenimi görünce abim diyor bazen Hakk diyordu arada , mama meme anne baba, Gaga, bu aralar sürekli attiii diyip biseyler atıyor alkış yapıp aggiss diyor farklı şeyler geveleyerek konuşuyor.. sizce evhamlanmalimiyim yoksa cocuklar hazır hissettiğinde mi yada kacinci ayda birden başlıyorlar acaba her çocuk farklı tabi ki yada dili gelistormek için hangi yöntemler yaptınız işe yaradı yazar misiniz