Sehoooo öncelikle sakin olun benim oğlum da öyle oldu kuzumun 3 kere kanı alındı şuan ilkokula gidiyor sağlık ocağından aradılar ve tekrar almaları gerekiyor dediler çok korktum çünkü hastane de ararlarsa problem var demektir aramazlarsa sorun yok dediler neyse gittik verdik hemşiremiz bana boyle şeylerle çok karşılaştıklarını sonuçların Ankara ya gittiğini ve zaman aşımı oluyor diye kanın içeriğinin değiştiğini söyledi tabi rahat edemedim ve araştırma Hastanesi’ne götürdüm ve sonuç harikaydı bin şükür yani endiselenmeyin ya da içiniz rahat etmiyorsa götürün araştırılsın