Elifcan bahar başlangıcında bende böyleydim benim en ağır geçirdiğim gribin 1. günü böyle geçmişti
1 büyük su bardağı suya
1 yemek kaşığı sirke
1 yemek kaşığı bal
birazda limon sıkıp iç
adaçayı ve ıhlamur çok iyi gelmişti devamlı içebilirisn sütde yapıyo
limon yiyebilirsin ya da limonlu çay iç
boğaz pastili kullanabilirsin
c vitamini redoxon var onu suya atıp kullan.
Ben hepsini bir gün içinde devamlı yaptım gece de bir güzel terledim bol su içtim ertesi gün epeycene iyileşmiştimmm
geçmiş olsuun 🦋