Hayalizlerim Uyguladığınız tarif varmı bebeğiniz için ne yapıyorsunuz kabız olunca kayısı püresi verdim işe yaramadı duphalac vardı onu da içirdim ama hala yapamıyor ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz
ZeynepNurten Hayalizlerim benim 3 aylık kızımda kabızdı düne kadar 2 gün boyunca her mamasına zeytinyağı koyduğum ebem dedi ve çok şükür geçti
Hayalizlerim ZeynepNurten bende şimdi zeytinyağı sürdüm canım inşallah geçer zaten hergün mamasına zeytinyağ koyuyorum yinede oldu ek gıda gediği için
Hayalizlerim Kahvedelisi35 normalde hrgün yapar ama kabız olmuş ıkınıyor kakası sertleşmiş top top çıkıyor
Anaogul Hayalizlerim armutta çok iyi geliyor rendele püre ver canım ben neler çektim kabızlıktan burdan bı anne söyledi yaptım hemen yapmıştı kakasını
Hatice_nur07 Hayalizlerim kac aylık ek gıda dönemindeyse benim kızım kabak corbasıyla müq yapıyordu 😂
Hatice_nur07 Hayalizlerim yeşil kabak canım nasıl yaptıgımıda söyleyeyim sana 1 kabagı güzelce rendele zeytinyagında un kavur güzelce üstüne kabagı at onuda kabur üstüne 1 su bardagı su dök kaynar gibi olunca biraz irmik at haslansın istersen catalla ez ama bebeğin 7 8 aylıksa hiç ezme zaten ezilmiş gibi oluyor kızıma cok iyi geliyor bu kabız oldugunda