Oglusm benve su an ucuz ne bez var ne mama . biz kira vermediğimiz halde o kadar zor geçiriyoruz ki aileler bu ay destek oldu ilk defa utancimdan ağladım. mama masrafı 1000 lirayı geçiyor. mutfak desen nerdeyse 1500 hele deterjan alırsak yandık
eski bi arabamız var bebek için aldık onun masraflarını soylemiyoru. bile . demem o ki ucuzunu arama kardeşim yok