Merhaba benim oğlumda Ayın 28inde 3 aylık olucak 2 aylıkaşısına gittiğimizde 5300 kilosu boyuda 56 cm boyu iyimi sizce 51 cm doğmuştu 1aydan sonra alerjisi olduğunu öğrendik sadece alerji maması ile besleniyo sanki çok uzamıyor gibi geldi burda 60 küsür boyları görünce