RuyasMom Kızım sanırım kabız 5 gündür kaka yapmıyor 7 buçuk aylık kendisi . Dün zeytinyağı ile poposunu uyardım yapmadı anne sütüne zeytinyağı karıştırıp verdim yine yapmadı aklıma fitil geliyor ama doktor kontrolü olmadan sakıncalı olur mu? Korkuyorum biraz
Kinginthenorth RuyasMom doktorunuza telefonla da olsa ulaşma imkanınız yok mu? Armut, kuru kayısı vermeyi deneyin iyi gelebilir 🌸
Kadifemsii RuyasMom doktor tavsiyesi olmadan hiçbirşey kullanmam. Bence doktoru bi arayın biogaia diye bir damla var bağırsak düzenleyici diye geçiyor kızım dışkılamadığında doktorum onu önermişti işe yaramıştı aynı sorunu yaşadığımda hep kullandım
RuyasMom Kinginthenorth dün doktoruma durumdan bahsettim 7 günü aşarsa müdahale ediyoruz lavman yapıyoruz dedi kayısı deneyeyim evet haşlayıp suyunu mu içireyim nasıl yapayım acaba ?
Kinginthenorth RuyasMom kuru kayısıyı haşlayıp suyunu verebilirsiniz yumuşayınca yedirebilirsiniz de. Geçmiş olsun 🌸
RuyasMom Kadifemsii sordum şimdi doktora öneriyor musunuz diye evet dedi sıkıntı yokmuş . Çok teşekkür ederim ☺️