ikiKudurukAnnesi ben kızımda 9 aylıkken gece beslemesini kesmiştim. Baya toparlamıştı uykuları. 1-2 sefer kalkar sonra su berir geri uyuturdum. 13 aydan sonra sanırım gündüz sürekli emmeye başladı. Kızımla yan yana olduğum her an emmek istiyordu. Be oyun oynayabiliyorduk ne başka bişi. Kızım 8 aylıktan beri de çalılıyorum sabah 7 de gidip akşam 6 da geliyorum. Ama ne olduysa 13. Ay civarı oldu. Gece de emmeye başladı. Önce 1 sonra 2 sonra 3-4 sefer kalkmaya başladı. İyice tükwndim be 17 aylıkken yamamen kestim memeyi. Allahtan çok zorlanmadık biz. Ama gece uykuları hiçbir zaman deliksiz olmadı. Yine 2 sefer kalktı. Ya su içmeye ya da sebepsiz. 3 yaşına geldi hala daha gece 1 su içmeye 2 de çiş yapmaya uyanıyır🙁ama tabi siz emzirmediğinizde biraz daha kolay oluyor.