Acilde doktor klavunat diye bir antibiyotik verdi. İçirir içirmez kusuyor. Tekrar gittik mide koruyucu yazdılar onu verdim aradan zaman geçip yine çok az bir miktar denedim yine yutar yutmaz kustu. Alerji mi gelişiyor ne yapmalıyım beynim durdu. Durmaksızın ateşi de var zaten.