gizay55 evet geçti çok şükür, ben bu postu açtıktan kısa bir süre sonra 2 günlüğüne termale gittik. 2 gün boyunca sık sık termal suya soktum bezsiz (zaten kaka yapmıyordu) ordan geldikten sonra baya bi rahatladı ben yine sıcak oturma banyosu yaptırmaya devam ettim, şuan hiç bir şikayetimiz kalmadı ama ben yşne de her banyosunda ılıktan bi tık daha sıcak su hazırlayıp 5-10 dk oturtuyorum.