Belinaybebek ben aşıdan 2 gun önce sünnet ettirmiştim oğlumu, hali hazırda onun da ağrısı vardi. Ama gerçekten aşıda çok daha kötü oldu. Ateşi çıkmadı ama ağlamaktan nefesi kesildi gözünden yaşlar geldi. Akşam 2 cc calpol verdim en son. Çünkü bütün gün uyuyamadi da ağrısını hafifletir diye düşündüm. Calpol verdikten 10 dakika sonra sakinledi. Dün de ara ara huysuzdu ama vermedim. Bugün bi sikintisi yok çok şükür. Elinizde kalacak gibi olursa az da olsa verin bence calpol. Yeri geliyor biz aşı olduğumuzda yan etkileriyle zor bela baş ediyoruz minicik bebek nasıl baş etsin 😶