Fulyay45 Canım aynı şeyleri bizde yaşıyoruz kızım 22 günlüktü ilk günden o zamana kadar saat başı emmek istiyodu memede uyuya kalıp uyanıyordu başka türlü uyumuyordu sürekli ağlıyordu onunla beraber bende tabi ne dinlenebiliyordum ne düzgün beslenebiliyordum doktora götürdüğümde doğum kilosuna yakın bi kilodaydı doktor hem meme hem mama devam et sütün besinsiz geliyor belliki o yüzden doymuyor dedi 5 gündür o şekilde gidiyoruz hem o rahat uyuyor ve ağlamıyor artık eskisi gibi tabi ben yinede 2 emzirme de 1 vermeye çalışıyorum mamayı sen yinede bol bol emzirmeye çalış zamanla kendinede vakit ayırdığın için sütün daha verimli olmaya başlar Allahın izniyle, ilk 2 gün 50 ml mama verdiysem şimdi 25 ml veriyorum çünkü uyku kalite ve beslenmem de düzene girdi, bunu ayarlayacak olan sensin hiç korkma kendine ve bebeğine sarıl güle güle büyüt inşallah 🥰