MKemalinAnnesi Bebeğinizin emziğini ne sıklıkla değiştiriyorsunuz 3 aylık oğlumunkini bir kere değiştirdim 0-6 damaklı kullanıyoruz
AtaVeAnnesii MKemalinAnnesi 3 ayda bir degistiriyorum 2 li aliyirum aventin 3 ay birini 3 ay birini kullanıyor.
Medusafer MKemalinAnnesi iki kizimda avent kullanıyor her ay ikisine de ikili kutu acıyorum 1 ay sonra çöpe atıyorum her ay 4 emzik bazen kayboluyor daha da fazla gidiyor
co2041 MKemalinAnnesi bibs kauçuk kullanıyorum 3 ayda üçüncüye geçtim çünkü emdikçe şişiyor değiştirmek lazım
MKemalinAnnesi Medusafer bende fazla aldım değişimi ayda bir kez yapmış oldum yanlış yapmamışım demek ki 😌