10 aylık oğlum için mama tarifi ararken her evde bulunan irmik ve nişastalı gece maması duydum ara ara günde bir öğün şeklinde mama yapıyorum yanlız kafama takıldı zararı var mı diye internetten baktım bazı anneler içerisinde nişasta bulunan pahalı mamalar dan bile şikayetçi. Şimdi tereddütle kaldım tarifi yapan da bi anne nişasta zararlı diyen de bi anne hangisine inanayım var mı bir bilginiz nisastali irmikli mamanin ne zararı olabilir ki