aylizinannesiii merhaba, ne kadar üstelerseniz o kadar çabuk sıkılacaktır bence. Şarkılarla öğretebilirsiniz diye düşünüyorum.
Ben karpuz adam ve kuyruğum yok şarkısını değiştirerek söylüyordum.
Ellerim yok, ellerim yok,
ellerimi gördünüz mü? gibi mesela. Saklıyordum ellerimi. Kızım da buluyordu.
Biraz aşina olunca da tek tek anlattım.
Bunlar gözler, bunlar eller, bunlar parmaklar şeklinde.
Ayrıca buna yönelik (vücudumuzu tanıyalım) kitaplar oluyor. Ben ondan da almıştım. İş bankası da çıkardı diye hatırlıyorum hareketli kitap şeklinde.😊